سعید سلامی ریک گزینه ای است که برای تصدی شهرداری تالش نیاز به اعتماد شورای شهر دارد، تا بتواند محکم و قوی در راه خدمت به شهر و مردم پیش برود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی سایه گیلان، همانطور که مطلع هستید اخیرا شهروندان تالشی شاهد استعفای غیر منتظره شهردار تالش بودند و پس از آن گزینه های متعددی، برای تصدی شهرداری تالش رزومه کاری خود را به اعضای شورای اسلامی شهر تالش ارسال کرده اند تا در صورت صلاحدید، فرد مطمئن و کارامد انتخاب گردد.

 

اگر بخواهیم، به گزینه های بومی اشاره کنیم می توان، مهندس سعید سلامی ریک را نام برد. زیرا با توجه به اینکه اهل تالش است می تواند شرایط مردم و شهر خود را بهتر درک کند و نکته مهمتر آنست که چندین سال در بدنه شهرداری فعالیت داشته و در راستای برون رفت از مشکلات، شناخت قابل توجهی نیز از شهر داشته و با اعضای شورای شهر نیز ارتباط خوبی دارد. اگر چه اعضای شورای اسلامی شهر تالش به جهت احترام تمام مدارک و رزومه گزینه های تصدی شهرداری را با حساسیت مورد بررسی قرار میدهند اما سلامی را نیز می توان از گزینه های بسیار کارآمد و توانمندی قلمداد کرد که اگر فرصت خدمت به مردم را پیدا کند در راستای رونق اقتصادی شهرشف همسو با سیاست های کلان توسعه ای مدیران استانی و کشوری گامی تاثیر گذار خواهد  برداشت.

سعید سلامی ریک گرچه در طی سالهای اخیر فقط به عنوان یک گزینه برای شهرداری تالش مطرح بوده اما رزومه و کارنامه درخشانش نشان از تجربه بالای وی دارد. سلامی با کوله باری از دانش فنی و تجربه  فعالیت در شهرداری کلانشهرهای کشور طی ۲۵ سال در شهرهای اصفهان، قزوین و رشت قطعا می تواند نقش تاثیر گزاری در ارائه خدمات به مردم فهیم تالش داشته باشد. با شناختی که وی نسبت به کم و‌کاستی های شهر دارد تنها به اعتماد نیاز دارد و آن نیز اعتماد اعضای شورای شهر تالش است. اعتمادی که بتواند دوباره شهر را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد. سعید سلامی، می تواند یکی از افرادی باشد که برای برون رفت از بحران احتمالی به شهروندان تالش خدمت کند.

امیدواریم اعضای  شورای اسلامی شهر تالش بهترین تصمیم را برای شهر و مردم مومن و پرتلاشش بگیرند.