تعریض و بهسازی و آسفالت روستای رشته رود از توابع بخش مرکزی رودبار با همت و تلاش شبانه روزی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سایه گیلان، عملیات بهسازی و تعریض راه روستایی رشته رود و توسه رود با همت قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش و همکاری اداره کل راهداری استان گیلان در حال انجام است تا در راستای رفع مشکلات و ایجاد زیرساخت های لازم برای رفت و آمد اهالی این روستا گام های موثری برداشته شود.

به گفته مسئولان و اهالی دو روستای توسه رود و رشته رود در چند سال اخیر به جهت نبود زیرساخت‌های لازم و جاده مناسب برای دسترسی با مشکلات زیادی مواجه بوده اند و با حضور مقتدرانه ارتش در جهت بهسازی تعریض و شن ریزی جاده های این دو روستا به مسافت حدوداً ۹ کیلومتر و آسفالت ۲ و نیم کیلومتری در روستای توسه رود بخشی از اقدامات ارزشمند چند ماهه اخیر نیروی زمینی ارتش در راستای محرومیت زدایی بوده است.

از دیگر نکات حائز اهمیت اینست که شعار های ارتش در زمینه محرومیت زدایی به گفته سرهنگ خلبان رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری در حال انجام است و روند رو به رشد خوبی داشته است.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آغاز شیوع  ویروس کرونا در کشور در حوزه سلامت و درمان و ریشه کن کردن این ویروس تلاشی مضاعف را به منصه ظهور گذاشته است و بی تردید یکی از ماندگارترین اقدامات ارتش را می‌توان در این حوزه قلمداد کرد.  حضور دلاورانه و گام به گام بودن ارتش در کنار دیگر مسئولین و مردم که سبب دلگرمی بسیاری شده است.

مردم روستاهای توسه رود و رشته رود که در منطقه صعب العبور کوهستانی واقع شده اند سال ها چشم انتظار خدماتی چون جاده مناسب بوده اند و بسیاری از مردمان این منطقه در فصل زمستان به دلیل بارش شدید برف و کولاک هفته ها در منازل خود گرفتار می شدند و حتی در شرایط بحران و بیماری نیز امکان جابجایی و نقل و انتقال نداشته اند  و اکنون با حضور پر خیر و برکت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جاده مناسب برخوردار خواهند بود.

امیدواریم خدمت رسانی نیروی زمینی ارتش همچنان ادامه داشته باشد و دیگر هیچ روستایی با عنوان محروم در این آب و خاک باقی نماند.