نشست مشترك مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي با اعضاي هيئت مديره شركت خدماتي شهرک صنعتی کشلی تالش و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی به منظور افزايش كيفيت خدمات ارائه‌ شده به صنعتگران در محل این شهرک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سایه  گیلان ؛ مهدی محبوبی حسن کیاده طی نشستی با اعضاي هيئت مديره شركت خدماتي شهرک صنعتی کشلی تالش و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی ضمن گرامیداشت پنجمین روز از دهه صنعت و معدن ، دهه تولید و تجارت با عنوان زیرساخت ، بنیان تولید و تجارت ، به بیان توانمندیها و تنگناها و رفع دغدغه های شهرک های صنعتی تالش پرداختند .

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي گیلان گفت : برای رسیدن به‌خودکفایی باید از متخصصان داخلی حمایت کنیم و در عرصه‌های مختلف سازندگی می بایست دست در دست هم دهیم تا دست واسطه‌ها و اجانب بیگانه که قصد سوءاستفاده از اقتصاد کشور را دارند کوتاه شود .

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف صنعتی محصولات متنوع بسیاری در استان تولید می شود، اظهار کرد: در بخش های مختلف همچون صنایع غذایی ، دارو سازی، قطعه سازی، معدنی رشد خوبی را شاهد بوده ایم.

محبوبی گفت: همچنین شهرستان تالش در زمینه صنایع سلولزی در کشور حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : با تمام توان در صدد رفع موانع و حمایت همه جانبه از صنعت استان و صاحبان صنایع این خادمین بی منت عرصه صنعت هستیم .

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: در حال حاضر بیشتر در حوزه صنایع سلولزی، صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی ، توسعه تنوع بیشتر این محصولات را پیگیری می کنیم تا بتوانیم با توجه به قابلیت هایی که استان دارد ، این صنایع را در استان رشد دهیم.

محبوبی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی که صنعت در کشورمان و در دنیا پیدا کرده نیاز است که بتوانیم در همه بخش ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: در عین حال سعی کردیم در حوزه صنایع دانش بنیان و صنایع نوین نیز گستردگی کارمان را حفظ کنیم و این در واقع یکی از فعالیت های صنعتی ما در استان است که هم اکنون هم به لحاظ کمی و هم کیفی تنوع خوبی در صنایع مان وجود دارد.