این روزها بسیاری از مردم برای انجام امور مختلف خود مجبورند که به ادارات گوناگون مراجعه کنند و گاها با بد اخلاقی و کج خلقی برخی کارکنان و مدیران ادارات روبرو هستند که البته شامل همه مدیران و کارکنان نمی شود اما مسئله ای است که همواره مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و گاهی از مسیری که در پیش گرفته اند پشیمان می شوند.

به گزارش پایگاه خبری سایه گیلان، ما به رسم معمول به ادارات گوناگون استان گیلان سر میزنیم و از نزدیک با دغدغه ها و مشکلات مردم آشنا می شویم. این بار برای بررسی میزان رضایت مراجعان و مددجویان از مدیریت کمیته امداد شهرستان رودبار به این اداره مراجعه کردیم و با تعدادی از مددجویان به گفتگو پرداختیم و جالب اینجاست که اکثریت غریب به اتفاق این مددجویان به خوش قولی و شریف بودن مدیریت کمیته امداد این شهر اذعان داشتند.
در ابتدا از این سخنان متصور شدیم که این مددجویان به طور خاص مورد حمایت قرار گرفته یا شاید کمک های دولتی و یا بسته های حمایتی نصیب شان شده است. اما با بررسی و گفتگوی بیشتر متوجه شدیم که سایر مددجویان نیز نظرات مشابهی داشتند و طی برخوردی با ابراهیم فلاح نژاد مدیر کمیته امداد شهرستان رودبار داشتیم او را جوانی روستایی، خوشنام و توانمند یافتیم که از ویژگی های خاصی برخوردار است و با کارایی و اثربخشی خود همواره مورد توجه مردم قرار گرفته است.
وی در راستای رفع مشکلات مددجویان از هیچ کمکی دریغ نمی کند، از کمک ها و حمایت دولتی گرفته که وظیفه وی است و یا حتی کمکهای شخصی که شاید وظیفه اش نباشد اما به خاطر ذات درونی و همزاد پنداری که با اقشار ضعیف دارد، انجام می دهد.
مهندس ابراهیم فلاح نژاد مدیریست که در یک خانواده روستایی با کمترین امکانات متولد شده و برای رسیدن به اهداف بزرگی چون خدمت به مردم با خود عهد بسته و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند با خدمت به مردم در قلب آنها جای گیرد.
فلاح نژاد یک مدیر تحصیل کرده و کاربلد است و در دانشگاه های گیلان نیز تدریس می کند. وی پس از فارغ التحصیلی و برای شروع به کار به عنوان کارمند در کمیته امداد مشغول فعالیت شد و همزمان در امتحانات استخدامی و ورودی تامین اجتماعی شهرستان نیز مجوز فعالیت را پیدا کرد اما ادامه راه در کمیته امداد را انتخاب کرد. اگر چه با فعالیت در سازمان تامین اجتماعی به لحاظ اقتصادی نیز در جایگاه بهتری را به دست می آورد اما هیچگاه از این تصمیم خود پشیمان نشده و آنچه را که با خدای خود عهد بسته بود را ترجیح داد و امروز نیز خوشحال است و اینگونه رفتار و مدیریت را نتیجه الگوپذیری اش از ائمه اطهار می داند.
او نه اهل شعار است و نه لابی گری اما آنچه مهم است، اینست که می توان این جوان روستایی را که در یکی از شهرستانهای دور استان گیلان به مردم خدمت می کند، الگوی برخی از مدیران استانی دانست. زیرا تقوا و عمل از اولویت های وی است و با کمترین امکانات اما با قلبی به وسعت دریا به مردم خدمتی صادقانه و بی منت ارائه می دهد.