در نشست هم اندیشی جوانان انقلابی و حامی دولت آیت الله رئیسی شهرستان رودبار با فرماندار، جوانان با قدردانی برگزاری این نشست به بیان نظرات خود در حوزه های سیاسی ، عمرانی ، هنر ، پژوهش ، گروه های جهادی زنان ، رسانه ، ورزش ، آسیب های اجتماعی ، محیط زیست و کشاورزی پرداختند.

فرماندار با اشاره به نتایج مطلوب تبادل نظر و هم اندیشی با جوانان افزود؛ از شناسایی ظرفیت ها، بیان مشکلات و پیشنهاد های جوانان استقبال می کنیم.
وی افزود: باید مشکلات و معضلات جوانان با هم اندیشی و اقدامی جهادی ، میدانی و عملی از پیش روی جوانان برداشته شود تا شاهد جامعه ای پویا و توانمند باشیم.
فرماندار با بیان اینکه قناعت سیاسی برای جوانان ناخوشایند است، تصریح کرد: مسئله شناسی، حل مسئله، مطالبه‌گری و عمل جهادی توسط جوانان نخبه، راه برون‌ رفت از موانع و مشکلات پیش رو است.
عموپور با اشاره به بیانات رهگشای رهبر معظم انقلاب در مسائل ملی و بین‌المللی گفت: معظم له بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمودند: مکتب شهید سلیمانی باید ترویج پیدا کند، برای این نظام و انقلاب دنبال پست و مقام نباشیم، هدف ما خدمت به مردم باشد.
فرماندار خاطر نشان کرد: در کار انقلابی، مسئول نباید وقت و زمان را ملاک کار خود قرار دهد ، در ۳ سال پیش رو دولت آیت الله دکتر رئیسی ما مسئولان باید شبانه روزی تلاش کنیم مشکلات مردم را حل کنیم.
عموپور به انتصاب خود به عنوان فرماندار و توفیق خدمتگزاری مردم رودبار اشاره کرد و گفت؛ شخص بنده توسط دکتر اسدالله عباسی استاندار بعنوان فرماندار شهرستان رودبار منصوب شدم.
وی همچنین گفت: مجمع مشورتی جوانان شهرستان رودبار را باید تشکیل دهیم و با فراگیری آن مطالبه گری ها را برای پیگیری و کاهش دغدغه مردم نهادینه کنیم.
فرماندار رودبار گفت؛ بنده در کار نه وقت می شناسم و نه زمان بلکه برای خدمت به مردم از جان خود مایه خواهم گذاشت.
عموپور معاونین فرماندار را بازوان فرماندار دانست و گفت: در انتصاب معاونین که بازوان من هستند بسیار دقت کردم ، معاونینی نیاز ندارم که از موقعیت خود سو استفاده کند، معاونینی را احتیاج دارم که پای کار باشند و این معاونین همین گونه آمد.
وی یادآور شد: حدود ۱۰۰ روز است که در خدمت مردم شریف و نازنین و فهیم شهرستان رودبار هستم و افتخار می کنم که در حد توان پیگیر مشکلات آنها بوده ام.
فرماندار رودبار با اشاره به تحولات جدید شهرستان رودبار گفت : یک عده ای دنبال منافع شخصی خود هستند و نمی‌گذارند تحولات جدیدی در شهرستان روی دهد، باندهای مافیایی و فاسدی در شهرستان وجود دارد که جلوی کارهای شایسته شهرستان رودبار را می‌گیرند، قطعا با این افراد برخود جدی و قانونی خواهم داشت.
وی برگزاری جلسه رفع موانع تولید در شهرستان رودبار را یادآور شد و گفت؛ در هفته اول کاری خود جلسه رفع موانع تولید را تشکیل دادم و جلسه استانی نیز با پیگیری ها و دستورات استاندار گیلان برگزار شد و از آنجایی که رودبار برای دکتر عباسی بسیار مهم است در این چند ماه اخیر ۸ بار در این شهرستان حضور پیدا کرده و مشکلات را مورد بررسی قرار داده است.
عموپور گفت: با پیگیری های فوری در شهرستان رودبار از یک فرد متخصص دانش بنیان برای رفع معضل زباله شهرستان کمک خواستیم و به نتیجه مطلوب و نهایی رسیدیم.

فرماندار با اشاره به نام گذاری شعار سال رهبر معظم انقلاب گفت: ما مسئولان باید در راستای شعار سال معظم له کارهای خود را اجرایی و به پایان برسانیم.
وی تحریم ناجوانمردانه دشمنان را یادآور شد و گفت: اگر انقلابی عمل کنیم می توانیم تاثیر تحریم ها را به حداقل برسانیم، ما مسئولان نباید پشت میز بنشینیم باید میدانی وارد کار شویم.
فرماندار با اشاره به توان ستودنی متخصصان داخلی گفت ؛ یک متخصص رودباری با کمترین امکانات برای رفع معضل زباله شهرستان رودبار ایده پردازی کرده است و این امر کار بسیار مهمی در استان گیلان و کشور است.
فرماندارخاطر نشان کرد؛ امروز قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در راس منطقه است و همه این موضوع را می‌دانند، از این رو مدیر انقلابی باید برای مردم از خود بگذر تا صاحبان انقلاب حلاوت این نظام را که ثمره خون شهداست احساس کنند.
وی موضوعات مهم شهرستان را بر شمرد و گفت: اولین موضوعی که برای بنده از سوی مسئولین مهم و ضروری است ولایت مداری، تعهد به نظام، انقلاب و کار است ، هیچ مدیر کلی حق ندارد روسای ادارات را بدون اجازه فرماندار منصوب کند ، چنانچه منصوب کند طبق قانون لغو خواهم کرد، باید با بنده هماهنگ شود ،بنده بپذیرم تا منصوب شود.
عموپور به برخورد با فساد کرد اشاره کرد و گفت: با افراد مفسد هیچ تعارفی ندارم و مسئله را پیگری می کنم.
فرماندار تصریح کرد ؛ هر زمان جوانان تمایل به جلسه داشته باشند تا دغدغه مردم را با مشورت همدیگر حل کنند، درب اتاق بنده به روی آنها باز است و برای رفع مشکلات در خدمت مردم هستم، مطالبه گری باید در چهارچوب باشد در غیر این صورت، دشمن در این موضوع نفوذ می کند.
فرماندار رودبار در پایان این نشست گفت: در شهرستان رودبار در همه زمینه ها مشکلات بسیار گسترده ای داریم که باید با همت و پشتکار دولت مردان این مشکلات به حداقل برسد.
وی افزود؛ بازرسی های غیر منتظره در ادارات شهرستان رودبار داریم و روند مدیریتی مسئول را بصورت مستمر نظارت میکنیم.