به گزارش پایگاه خبری سایه گیلان، صبح امروز سرهنگ خلبان رحمانی نماینده تام الاختیار ارتش طی بازدید میدانی از پروژه های متعدد حوزه سلامت و محرومیت زدایی در گیلان از سالن ورزشی ماکلوان نیز بازدید بعمل آورد و درباره روند این پروژه با مهندس خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن و پیمانکار مربوطه […]

به گزارش پایگاه خبری سایه گیلان، صبح امروز سرهنگ خلبان رحمانی نماینده تام الاختیار ارتش طی بازدید میدانی از پروژه های متعدد حوزه سلامت و محرومیت زدایی در گیلان از سالن ورزشی ماکلوان نیز بازدید بعمل آورد و درباره روند این پروژه با مهندس خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن و پیمانکار مربوطه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در این بازدید، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ماکلوان و مسئول فنی اداره کل ورزش جوانان استان گیلان و رئیس اداره شهرستان فومن همراهی با سرهنگ خلبان ولی رحمانی همراه بودند.

در این دیدار سرهنگ خلبان رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش ضمن تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، برای تکمیل سالن ورزشی ماکلوان از رشد چشمگیر پروژه های متعدد نیروی زمینی ارتش در سراسر گیلان در حوزه های راه و برق و سلامت محور خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان شهر ماکلوان شایسته استفاده از امکانات و سالن ورزشی مناسب هستند گفت: از ملزومات یک شهر سالم و جوانان قهرمان در رشته های ورزشی، وجود امکانات لازم در این حوزه است.
مجری طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش خاطر نشان ساخت.: در طی توافقی که در سال قبل با فرماندار شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان صورت گرفت مقرر شد تا پروژه سالن ورزشی ماکلوان با استفاده از اعتبارات ملی و کمک های ارتش به بهره برداری برسد.

سرهنگ خلبان رحمانی تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی وظیفه خود می‌داند تا در راستای قهرمان پروری و پرورش ورزشکاران، حمایت های همه جانبه از آنها داشته باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر تسریع بخشیدن در تکمیل پروژه ها از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا در جهت همراهی با پیمانکار مربوطه تمام تلاش خود را بکار گیرند.